Pilotové založení: výpočet počtu pilot, nosnosti a zatížení

Často se vyskytují situace, kdy základ pásu nebo desky není vhodný pro podmínky konkrétního pozemku. Důvody mohou být různé: příliš složitý reliéfní povrch, slabé ložiskové vlastnosti půdy nebo značná míra pronikání mrazu. Díky těmto a dalším faktorům je výstavba základů stavby příliš komplikovaná a její náklady mohou převyšovat náklady na výstavbu celého domu. V této zdánlivě beznadějné situaci odborníci doporučují použití pilotové základny. Výpočet počtu pilot, jejich nosnosti, velikosti sloupů, hloubky jejich výskytu a umístění - to vše musí být předem známo d Za účelem uspořádání pilotové konstrukce. Tyto výpočty můžete provádět sami pomocí informací, algoritmů a doporučení, která jsou navržena v našem materiálu.

Stavba pilot umožňuje instalaci domu na místě s jakýmkoli reliéfem

Technologie základů šroubových pilot a jejich výhody

Základ zařízení

Základna piloty je sada kovových podpěr instalovaných v tloušťce zeminy. Na povrchu jsou spojeny s mřížkou. Každá hromada má speciálně tvarované čepele. Pomáhají podpoře snadno vstoupit do půdy a zároveň zhušťují půdu a jsou pevným základem, který odolává zvýšenému zatížení.

Struktura vlasu umožňuje snadno přejít všechny úrovně slabé a nestabilní půdy do hustých vrstev. Podpěra je prohloubena tak, aby se nebála deformace povrchu před smočením a zamrznutím. Výsledkem je mimořádně solidní základ domu, nezávislý na rozmarech počasí, terénu a struktury půdy. Uvnitř kovového nosiče je nalita betonová směs.​​

Není požadováno dodatečné vyztužení, nepřítomnost kovu uvnitř podpěry, aby se zabránilo vnitřnímu poškození korozí

V horní části pilířů se řezají na jediné horizontální úrovni. Na místo řezané kovové montážní plošiny je připojena, nakterý bude následně fixován.

Oblast působnosti

\ t

Podobné základy jsou vhodné nejen pro dům. Pilotové základy se používají pro lázně, garáže, garáže, stavbu základu pece. Tato prefabrikovaná základna se používá při stavbě lehkých konstrukcí: pro altány a ploty. Piloty lze bezpečně použít pro výstavbu prostor s vysokou vlhkostí, například pro skleník. Takový základ pro posuvné brány se také osvědčil.Tyto konstrukce jsou však tak spolehlivé, že se používají pro kovové regály silničních mostů.

Dovedete si představit, jaký druh nákladu dokáže tyto základy odolat, jsou-li instalovány během výstavby mostů, podél kterých se silniční a železniční doprava pohybuje

Výhody a nevýhody pilotových základů

\ t \ t \ t
Pros Popis
Náklady Bez přesných výpočtů je nemožné říci, že pilotová základna bude stát mnohem méně než základ pásu nebo desky. Ale každý specialista ve stavebnictví může s jistotou dosvědčit, že šrouby budou stát nejméně o dvacet procent levněji než sloupová základna a dvakrát tak plná jako pásková základna. Tyto značné úspory mohou výrazně ovlivnit stavební náklady.
Snadná instalace Není třeba instalovat pilotové základypoužití speciálního vybavení. Šrouby lze přišroubovat ručně, to vyžaduje pouze tři osoby.
Rychlost práce Instalace nadace odbornými pracovníky trvá pouze několik dní. A vylévání základny pásu s kopáním výkopu, montáž bednění a odlévání bude vyžadovat nejméně sedm dní. Poté, co páska nadace by měla získat sílu a usadit další měsíc. A na chůdách můžete stavět ihned po jejich instalaci.
Lze instalovat na svažitých plochách Nezáleží na základně šroubu, na místě je svah a kolik stupňů je. Ani rozdíl 8 metrů není překážkou pro stavbu domu.
Nedostatek zabavené půdy na staveništi Místo instalace pilotové základny se nemění - nebudou zde žádné vytěžené pozemky a rozlitý beton. Bodová instalace zachová integritu krajinné oblasti.
Schopnost pracovat kdykoliv během rokuJe-li v zimě nutné vybudovat pásový základ, je zapotřebí speciální techniky pro ohřev a použití přísad, které zabraňují zamrznutí betonu, pak mohou být piloty přišroubovány při jakékoliv teplotě vzduchu bez ztráty nosných vlastností konstrukce.
Vytápěné podlahy Dobré tepelně izolační vlastnosti vzduchu v kombinaci s pilotovým základem činí podlahy ve výstavbě teplé.
Možnost rozšířeníPřidání pilot ke stávající základně není obtížné. Zatímco přílohaPásový základ bude vyžadovat značné úsilí a náklady.
Snadná oprava Je-li to nutné, je možné vyměnit jednu poškozenou hromadu i po dokončení stavebních prací.
Stěny bez vlhkosti Nezáleží na tom, co bude dům postaveno z: pěnových bloků nebo dřeva - jeho stěny budou spolehlivě chráněny před zemní vlhkostí. Neprostupuje bodovou základnu.
\ t \ t
Nevýhody Popis
Omezení hmotnosti konstrukcíTyto základy jsou vhodné zejména pro lehké konstrukce: rámové a dřevěné domy. Těžké cihlové zdi mohou být nesnesitelnou zátěží, zejména pokud je zatížení vypočítáno nesprávně.
Omezení typu půdy Šroubové podpěry nelze instalovat v oblastech, kde dominuje kamenitá zemina.
Složitosti v uspořádání suterénu Pro organizaci suterénu se bude muset drátit. Obvykle se provádí odděleně od domu, takže v prostoru podpěr zůstane pouze průchod.
Požadavky na vysokou kvalitu materiáluBohužel existují případy, kdy bezohlední výrobci své zákazníky poruší, šetří antikorozní úpravou nebo tloušťkou kovu. V důsledku toho se podpora rychle nezdaří a praskne.

Co byste měli vědět při rozhodování o vybudování pilotové základny

  • Není vhodné používat tento typ nadace,jestliže husté vrstvy půdy leží v hloubce více než šest metrů. V tomto případě bude konstrukce desek levnější.
  • Šrouby nakupujte pouze od renomovaných výrobců. Úspora materiálu se může při opravě proměnit v odpad.

Úloha přišroubování podpěr bude značně zjednodušena zvláštní montáží. Ona během několika hodin a s vysokou kvalitou provede všechny práce

  • V procesu navrhování nadace je třeba vzít v úvahu nejen velikost podpěr, ale také všechny parametry budovy a vlastnosti půdy na staveništi.
  • Je důležité věnovat pozornost kvalitě ochrany proti korozi kovů. Závisí na tom životnost celého základu. S řádným zpracováním nadace bude sloužit nejméně půl století.
Poradenství!Můžete nezávisle analyzovat půdu na místě, pokud vykousete otvor alespoň dva metry hluboký. Takový výzkum by měl být prováděn mimo budoucí nadaci.

Nelze použít podpěry pro uzemnění napájení domu. V případě zkratu bude proud procházející kovem nosiče vyvolávat vznik rzi na svarových místech.

Odrůdy a rysy roštu

\ t

Při výstavbě soukromých domů se používá hlavně pilotážní základna. Tento základ umožňuje významné úspory ve výstavbě a dále snižuje náklady na údržbu.

Vysoce kvalitní vazbazáklad zvyšuje spolehlivost celé konstrukce

Pokud musí být obytná budova instalována na volné půdě, odborníci na stavbu doporučují použití základny pilotového šroubu .

Závaznost nadace je rozdělena do tří typů:

  • Suspendováno.Tento typ základny je ve výšce od deseti do patnácti centimetrů od země. Zvláště v poptávce jsou závěsné piloty v půdních půdách. Na takovém základu jsou budovy konstruovány z lehkého materiálu: rámové a panelové domy. Tento typ roštu vyžaduje dodatečné zvětšení volného prostoru mezi zemí a podlahou.

Pozastavený základ

  • Pozemky a piloty.Je umístěn na úrovni terénu nebo štěrku a je často zajištěn vylévacími deskami. Vhodné pro stabilní zem.

Základ pozemních pilot ​​

  • Zapuštěné nebo namontované piloty.Cena více než jiné možnosti a je vhodná pro sypké půdy. Hloubka by měla brát v úvahu úroveň zamrznutí.

Základ pro piloty a pásky

Rosterv lze také rozdělit do tří hlavních typů.

Typ Obrázek Vlastnosti
Dřevěné Používá se ve stavebnictvídomy ze dřeva a rámové konstrukce. Pro rovnoměrné rozložení zatížení se používá páskovací páska s velkým průřezem. Tento konstrukční prvek je součástí montovaných domů.
Metallic Kovový kanál nebo nosník se používá pro svazek pilot do jednoho celku. Je to silnější a odolnější základ než dřevo. Může být použit jako základ pro založení pilotové desky. Přímo na takovém základě jsou položeny podlahy prvního patra.
Beton Tento typ roštu se používá velmi vzácně. Kombinuje všechny kladné vlastnosti pilotových a betonových základů. Taková konstrukce se neohýbá ani pod těžkými zdmi cihel a bloků.
Kustovoy Tento typ roštu je „svazek“ hromádek umístěných v několika referenčních bodech. Šrouby se instalují těsně vedle sebe a spojují dohromady. Takové uspořádání shluků umožňuje distribuci bodového tlakového vrtu a používá se pod sloupy nebo jinými objekty podobného typu (elektrické vedení, věže, stožáry).

Nudné rošty s mělkým pokládáním rovnoměrně rozdělují hmotnost budovy nejen na piloty, ale i na zem samotnou

Informace!Pro určení optimální velikosti podpěr a jejich hloubky výskytu se používají informace získané ze statického ozvučení. V tomto procesuvýzkum v půdě ponořené sondy rychlostí asi jeden a půl metru za minutu. Během ponoru zařízení určuje stupeň tření a odpor půdy, možnou odchylku vrtáku od daného směru. Získaná data jsou nezbytná pro stanovení únosnosti podpěr. Náklady na tyto práce začínají od 1200 rublů za metr.

Jak vybrat piloty šroubů a výpočet přípustného zatížení

Šroubové piloty: velikosti a základní principy volby

Šroubové piloty se liší v průměru trubky. Podle tohoto ukazatele určete účel podpory:

  • pro individuální konstrukci skříně - průměry 10,8; 13,3; 15,9; 21,9; 32,5 cm;
  • pro malé lehké konstrukce (lázně, altány, pavilony) - 8.9; 10,8; 13,3 cm;
  • pro ploty, reklamní tabule - 5.7; 7,6 cm;
  • pro terasy, kotviště, chodníky - 8,9; 10,8; 13,3; 15,9; 21,9; 32,5 cm.

Svařování nebo odlévání?

Podpěry jsou k dispozici ve dvou typech - mohou být svařovány nebo odlévány. Výroba těchto prvků se liší, vezměte v úvahu základní principy:

  • Svařované trubky se skládají z trubky se špičatým hledáčkem, ke kterému jsou lamely svařeny. Na dně jsou svařované prvky šroubu vyrobeny z tlusté oceli. Při výrobě takových nosičů je důležité, aby svařované prvky měly jasné geometrické tvary. Nejmenší porušení povede k odchylce hromady od svislé. Kromě toho, pokud je hustá zemina v místě, svar našroub může prasknout během instalace sloupku. V důsledku toho se podpora otočí a ztratí funkce ložiska. Časté případy, kdy po montáži sloupu selhává svařování, několik let po zahájení provozu nadace. Pod hmotou stěny může ustoupit podpěra bez stabilizačních lopatek.

Svařovaný šroub

  • Tvarované špičky jsou připevněny k pilotám s uzamykatelným spojením. Netrpí korozí, proto se jedná o takové podpěry, které jsou doporučeny pro použití v oblastech s vysokými hladinami podzemních vod. Ocelové lité šrouby mají robustní lopatky s přesnými rozměry, jsou odolnější vůči namáhání a obtížným zeminám. Lze je použít i v půdách s malými náplněmi. Správně instalovaný odlitek bude trvat sto let.

Odlévací šroub

Informace!Cena litých pilot je vyšší než svařovaná. Například hromada nejoblíbenějšího průměru 10,8 cm a délky tří metrů bude stát takto: SVS-108 (svařované) -1,8 tisíce rublů, SVLN-108 (obsazení) - 2,5 tisíce rublů.

Než si koupíte podpěry, pečlivě zkontrolujte kvalitu výrobku. Na stavebním trhu můžete běžet do padělků, které vypadají jako odlitky, a ve skutečnosti jsou vyrobeny svařováním a používáním použitých nebo vadných materiálů. Chcete-li zajistit kvalitu produktu, vyžádejte si certifikáty kvality od dodavatelů.Nebuďte líní kontrolovat tloušťku stěn pilot- pro kvalitní podporu by měla být 4 mm. Falešný bude mít méně.Podívejte se dovnitř trubice s baterkou - stopy použití mohou být viditelné pouhým okem.

Počet lopatek

Piloty mohou mít různý počet lopatek. Podpora by měla být vybrána v souladu s očekávaným zatížením.

Typ Obrázek Účel
Šroubovák (šroub) Vhodné pro lehké konstrukce, jako jsou pódia nebo podlahy, používané v kamenité půdě
Podpěra jednoduchého lana Vhodné pro většinu základů s různým účelem
Dvouplášťová hromada Používá se pro stavbu zařízení podléhajících zatížení větrem (ploty, billboardy, přístřešky).
Informace!Počet montážních otvorů je zpravidla stejný pro všechny podpěry. Má jednu standardní velikost. Na objednávku pro instalaci s použitím speciálního vybavení jsou vybrány podpěry s tryskami pro jámové otvory.

Povlakování

Co jiného bych měl hledat při výběru podpory? Ukazuje se, že piloty se liší v typu nátěru:

  • dvoukomponentní barevný povlak.Jedná se o epoxidový smalt. Tato barva byla vyvinuta výrobci speciálně pro úpravu půdních podpěr. Pevně ​​spočívá na povrchu kovu a při zašroubování hromady je odolný vůči tření;
  • studený zinek. Tenká zinková fólie s dobrými adhezivními vlastnostmi hraje svou roli. Je to dobrá ochrana proti korozi, ale zinek je slabě odolný vůči mechanickému poškození. Pro ochranu zinkového povlaku epoxidovým smaltem. Toto dvojí zpracování zajišťuje bezpečnost podpory;
  • horký zinek.Technologie úpravy je stejná jako u pozinkovaných kbelíků. Tloušťka vrstvy - až sto dvacet mikronů. Je odolný, trvanlivý a spolehlivý. To bude stát se téměř věčný jestliže to je dodatečně zpracované s epoxy smaltem;

Zinkový povlak je nejstabilnější

  • teplem smrštitelný materiál.Toto je nové slovo v ochraně kovů za podmínek, které vyvolávají korozivní napadení. Princip zpracování je nesmírně jednoduchý, používali jste někdy samolepky na velikonoční vajíčka? A tady je všechno velmi podobné. Trubka z polymerního materiálu se položí na hromádku a pak se hromadí ohřevem objektu. Polymer pevně obalí nosič a po něm nic není děsivé: ani studené ani vlhké. Milimetrovou vrstvu polyolefinu nejen spolehlivě chrání podpěru, ale usnadní její snadné zašroubování.

Přípustné zatížení na pilotech šroubů s přihlédnutím k vlastnostem místa

Podrobně jsme zkoumali typy a velikosti pilot, je čas hovořit o jejich únosnosti. Z tohoto ukazatele závisí na tom, kolik podpor potřebujete pro spolehlivý základ vašehobudov.

Únosnost pilot závisí nejen na jejich rozměrech, ale také na vlastnostech půdy. Při navrhování základů je nutné pečlivě prostudovat staveniště a zohlednit zvláštnosti místního klimatu.

Stabilita pilotového základu se dosahuje aktivním odporem podpěr k tlaku lisovacích a vyhazovacích sil půdy

Poradenství!Pro zvýšení konstrukční pevnosti piloty jsou instalovány v krocích po dvou metrech. S tímto uspořádáním může mít základový nosník relativně malý průřez.

Indikativní parametry únosnosti pilot v různých půdách:

Druh zeminy Zatížení podpory
Tvrdý jíl 4 - 6,2 tun
Měkká hlína 3,7 - 6 tun
Zaprášené písčité půdy 4 - 6 tun
Středové písky 9-11 tun
Hlíny 4,5 - 7 tun

Jedním ze základních stavebních pravidel není maximální zatížení nákladu nadace. K určení chování budoucího základu během provozu se provede zkouška referenční piloty o průměru 114 milimetrů.Tato kompozitní podpěra je poháněna do země a podrobena různým druhům zatížení: tažení, vtlačení, posunutí. Tato metoda získává data o odporu půdy a určuje velikost podpěr a jejich hloubku.

Všechny studie se provádějí za použití speciálního zařízení, které zachycuje změny ve stavu referenčního prvku

Únosnost lze vypočítat podle osvědčeného vzorce:

W = O /k,kde

W- je ukazatelem přípustného zatížení nosiče;

O- výpočet přípustného zatížení s přihlédnutím k velikosti podpěry a vlastnostem půdy;

kje koeficient provozního základního materiálu.

Začneme výpočtem hodnotyO . Je vyžadován následující vzorec:

O = S x Ro,kde

Sje průřez nosného nože;

Ro- odpor zeminy v hloubce, do které spadá šroubová část vlasu.

Na této nebo jiných tabulkách můžete najít poslední hodnotu, která obsahuje obecné informace o vlastnostech půdy ve vašem regionu.

Tabulka vlastností půdy

Vrátíme-li se k hodnotě k, vysvětlíme, že má ukazatele od 1,2 do 1,7. 1.2 je zároveň minimálním ukazatelem charakteristickým pro nejstabilnější půdu.

Poradenství!Nejúplnější představu o stavu půdy na místě a přesný výpočet základu lze získat pouze u odborníků, kteří půdu zkoumají pomocí speciálního vybavení. Podle mezních stavů referenčních přístrojů určují přípustné horizontální zatížení budoucnostia vydávat doporučení na úrovni prohlubování podpory.

Únosnost podpěry piloty

Pro zjednodušení výpočtů doporučujeme použít online kalkulačku s nosností pilot. Tento program je navržen tak, aby splňoval požadavky SNiP a SP pro pilotové základy.

Výše ​​uvedená metodika, stejně jako ve vzorci, o kterém jsme mluvili dříve, je založena na rozměrech hlavně a podpěrném šroubu, hloubce instalace a složení půdy na místě.

Geometrická data podpor jsou dostupná všem, ale údaje o vlastnostech půdy lze získat pouze v důsledku odborného výzkumu. Pokud takové informace neexistují, může program vypočítat průměrné ukazatele v úryvku. Tato verze výpočtu pomůže získat přibližná data pro návrh, který by měl být používán s opatrností, přičemž by měl být stanoven bezpečnostní limit.

Můžete použít pro výpočty speciální programy - SCAD nebo Lira. Uživatelé forumhouse si všimnou, že v lyre je jednodušší a srozumitelnější rozhraní a na obloze je pro výpočet nutný konstruktor sekcí. Kromě toho má škála 21 schopnost vizuálně vizualizovat výsledky výpočtů. V každém případě jsou oba programy přístupné a srozumitelné pouze odborníkům. Bez základních znalostí může začátečník jen stěží pochopit všechny parametry potřebné pro práci s programem.

Program rozhraní Lira

Nezávislé výpočty naznačují, že si z tohoto materiálu můžete vzít příklad kalkulačky. Vypočtením nosnosti každého nosiče můžete snadno vypočítat hodnotu celého základu.

Související článek:

Základ na vrutech šroubů vlastními rukama. Aby takovýto design byl dostatečně schopný jakéhokoli více či méně kompetentního stavitele. Její výhody a nevýhody, vlastnosti instalace a povrchové úpravy - to vše v našem materiálu.

Nejjednodušší výpočet pilotové základny, bez vzorců a složitých schémat

Po stanovení všech vlastností půdy na staveništi a vypočtení únosnosti pilířů šroubů pro základnu můžete přistoupit k okamžitému plánování základu domu.

Nabízíme malou kalkulační příručku pro individuální stavbu:

  • Vyberte průměr pilot pro stavbu. K tomu nejsou nutné žádné složité výpočty. Stačí vědět, že pro jednopodlažní rámové a dřevěné domy je dostatek podpěr s průměrem 89 milimetrů a pro pěnobetonové stavby jsou nutné piloty o průměru 108 milimetrů.
  • V určité vzdálenosti od staveniště v nejvyšším bodě pozemku vykopat otvor o hloubce jednoho metru. Pokud se na jeho dně nachází hlína nebo stlačený písek, vyberte podpěry s výškou dva a půl metru. Pokud je zjištěna zemní vlhkost nebo rašelina, pokračujte se zahradním vrtákem.bagrování, dokud se nedostanete k hlíně.

Z velikosti díry vypočtěte hloubku sloupů

  • Prozkoumejte reliéf místa pod základem. Je třeba vzít v úvahu všechny výškové rozdíly. Velikost sloupů v nízkých plochách by měla být větší. To znamená odhadovanou délku plus výšku diferenciálu. A položil další půl metru na „každého hasiče“. Je snazší odříznout přebytek, než znovu podpořit.
  • Pro výpočet počtu pilot, nemůžete jít do složitých matematických vzorců. Pro lehké rámové panelové domy je krok mezi podpěrami tři metry, pro pěnobetonové budovy - dva. Nakreslete základový plán na mřížku a spočítejte počet sloupků, které mají být instalovány. Pro optimální rozložení zatížení by měly být umístěny v rozích a na křižovatce stěn. Zbývající otvory vyplňte podpěrnými body s krokem odpovídajícím materiálu doma.
Důležité!Zajistěte přídavné podpěry na sporácích a krbech. Pokud je k domu připojena veranda nebo terasa, mělo by to být také zohledněno v plánu budoucí nadace.

Pomocí této jednoduché příručky lze snadno naplánovat strukturu piloty pro jednoduchou konstrukci.

Vrátíme-li se k tématu, jak vypočítat zatížení základu, můžeme doporučit jinou verzi online kalkulačky. Pomůže určit celkové zatížení celé základové konstrukce.

Načtěte kalkulačkucelý objekt

Takže následující program pomůže vypočítat celkovou zátěž na základech budovy, s ohledem na všechny důležité faktory: velikost vnitřních a vnějších stěn, hmotnost podlah, vlastnosti střešního systému a střešní krytiny. Tyto ukazatele jsou důležité pro určení typu a pevnosti základu. I po přibližných výpočtech uvidíte, jak se budou lišit výsledky pro rámový dům a například pěnové betonové konstrukce.

Zvažte vše v pořádku:

Komponent Popis
Stěny Je nutné uvést rozměry konstrukce budovy, počet podlah a materiál, ze kterého budou zhotoveny. Můžete odečíst z celkové plochy okna a dveří. Pokud se tak nestane, ve výpočtech bude stanovena další bezpečnostní hranice.
Přesahy Vyberte jeden ze čtyř typů desek. Program vypočítá zatížení s přihlédnutím k hmotnosti všech podlah průměrem dřevěných, dutých, kovových nebo železobetonových konstrukcí.
Zastřešení Z navrhovaných variant byste měli zvolit typ střechy a uvést materiály, které chcete použít. V důsledku toho získáte spoustu střechy s konstrukcí krovu. Úhly sklonu střechy a indikace regionu jsou potřebné pro výpočet možných zatížení ze srážek.
Nadace Kalkulačka nabídne výběr typu nadace a uvede hlavní materiál. Výchozí hodnota je vzít v úvahuže podpěry jsou opatřeny pod všemi, včetně vnitřních stěn. Rovněž se bere v úvahu hmotnostní mříž. Dřevěná mříž bude zohledněna v celkové ploše stěn, ale pokud plánujete použít kov nebo beton pro vázání pilotového základu, uveďte to v programu.
Povrchová úprava Vnitřní a vnější obložení také působí na základnu. Mělo by uvádět, jaké materiály hodláte použít pro tyto účely. Připomeňme, že pod sloupy, pokud nějaké, bude ve vašem domě, musíte poskytnout další sady několika pilot, umístěné metodou Bush.
Zbývající náklady Hmotnost nábytku, osob, zatížení sněhem - všechny tyto dodatečné parametry budou zahrnuty do výpočtu.

Konečný výsledek bude v tunách. Konečné výpočty můžete provádět bez speciálních nástrojů. V první kalkulačce jste obdrželi velikost zátěže na jedné hromadě s ohledem na vlastnosti půdy. Ve druhé - celkové hmotnosti konstrukce. Zbývá rozdělit druhý výsledek první a získat požadovaný počet pilot.

Důležité!Nezapomeňte na umístění dalších pilot ve všech místech průsečíku a napojení uzavíracích konstrukcí.

A na konci pilotové základny, některé další užitečné informace:

  • Šroubové piloty se používají nejen pro stavbu nových objektů, ale také pro restaurování starých.Zesílení injektážními pilotyexistující důvody nevyžadují kapitálovou intervenci. Tím může být podstatně posílen základ i vícepodlažních staveb.
  • Instalace pilotového základu betonovým roštem nezapomeňte na kvalitní vyztužení betonu.

Video tipy na správné plánování pilotové základny